S.S.S

• Değişim adımları:
1. Paket.com.tr da yer alan "Hesabım" bölümünden "İade İşlemlerim'e" gidin. 
2. Yeni Talep oluştur butonuna tıklayıp, işlemlerinizi gerçekleştirin.
3. Ürün ve gönderim nedeni seçin. 
4. Ürünler ile birlikte fiş/faturayı tek bir pakete koyun. 

• Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 7 gündür.
• Ürünlerinizi anlaşmalı fiyatlarımız üzerinden değişime göndermeniz için firma kodumuzu kullanmanız gerekir. Firma kodu almak için "Değişim işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.
• Ürünlerinizi değişim adımında yurtiçi kargo firması ile gönderebilirsiniz.
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz.
• İndirim (outlet) Ürünlerinde kesinlikle değişim ve hediye çeki tanımlaması söz konusu değildir.

• Değişimler de Fatura , fiş ibrazı zorunludur. 

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz 'Onaylandı' statüsünde ise aşağıdaki sekmelerden teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz:
1. Online Merkez birimimizdeki Müşteri Hizmetleri olan 0532 636 40 44 arayarak
• Eğer siparişiniz "Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. Yurtiçi Kargo için 444 99 99 

2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
a.Online Merkez birimimizdeki Müşteri Hizmetleri olan 0532 636 40 44 arayarak

Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme maillerini alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca "paket.com.tr | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme maili
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde "paket.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i

Havale ile sipairşlerinizde ödeme bildirim formunu doldurmak zorunludur.
Aynı gün içerisinde saat 17:00'a Kadar ödemesi yapılmayan siparişler otomatik olarak sistem tarafından iptal edilecektir.
Havale siparişlerinde havale açıklama kısmına mutlaka sipariş numarası yazılmalıdır.

• Değişim gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
• Değişim sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

• Değişimlerinizi Yurtiçi kargodan firmamızın anlaşmalı olduğu fiyatlarla çok daha uygun olarak gönderebilirsiniz.

• Parapaun süreci aşağıdaki gibidir:
o Ürün bize ulaştıktan sonra değişim şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
o Ürün değişim şartlarına uygunsa müşteri temsilcilerimiz sizi ararlar.
o Gönderdiğiniz ürünün bedeli Paket.com.tr'a üye olduğunuz mail adresinize anında yüklenir ve 1 yıl boyunca hem mağazamızdan hem de Paket.com.tr'dan kullanabilirsiniz.
o Ürün değişim şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
• Parapuanınız tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilmez.
• "Hesabım" bölümünde yer alan 'Hediye Çeklerim' sekmesinden yüklenen parapuanınızı görebilirsiniz.
• Parapuanınızın kullanımı için Paket.com.tr'deki 'Para Puan Kullanımı' sekmesini inceleyebilirsiniz.

• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünün değişim süresi 7 gündür.
• 7 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

• Ürünlerin sipariş verildikten sonra maksimum hazırlanma süresi 7 iş günüdür.
• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.
• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsiniz.

• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Paket.com.tr’a iade edilir.
• Paket.com.tr’a iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
a.Online Merkez birimimizdeki Müşteri Hizmetleri olan 0 532 636 40 44 arayarak

• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

o Hafta içi 09:00 – 19:00 o Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır.
o Pazar günü teslimat yapılmaz.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde "Paket.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.
KIBRIS KARGOLU İÇİN ÜCRETSİZ KARGO SEÇENEĞİMİZ YOKTUR.

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte Paket.com.tr'’a geri gönderin.
4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
a.Online Merkez birimimizdeki Müşteri Hizmetleri olan 0 532 636 40 44 arayarak
b.Çağrı Merkezi olan 0 532 636 40 44 arayarak

1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Hesabım sekmesinde Hediye Çeklerim kısmında gidin.
3. Burada size tanımlanan para puanı göreceksiniz.
4. Sepetinize gidin ve hediye çeki kullan kısmına oluşan kodu yapıştırın.
5. Sepetteki ürününüzün tutarı otomatik olarak düşecektir.
6. Kalan tutarı kart bilgilerinizi girerek ödeyebilirsiniz.

• Evet kapıda ödeme seçeneğimiz var

• Ana sayfada sağ üst köşede bulunan "Üyelik" alanına tıkladığınızda çıkan pencereden "ŞİFREMİ UNUTTUM? ” butonuna basın.
• E-mail kutunuza "Paket.com.tr – Şifre Yenileme Talebi” başlıklı bir bilgilendirme mesajı gelecektir.
• Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi yeniden belirleyin.

• Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, "Hesabım” bölümündeki "Hesabım" sekmesini kullanarak 'Üye Bilgilerim' kısmından yeni şifre oluşturabilirsiniz.